mandag 16. november 2009

førjulsmarked i lier og film kveld..

Siden barna jeg var med i helga, var sååå glad med engang jeg tok fram kameraet mitt. Så må jeg neste legge ut bildet av de!her er de..


Her ser dere hvor godt kameraet mitt ble mottatt!! Hehe

Og rett ved før julsmarkedet var det et tog med cafè inni, og der var det spennende. Så der spiste vi vafler(det er der bildene over er tatt)

Var en del gamle ting der, både kofferter og hatter.. Måtte jo teste ut en! En fiiin frue ;p Og her var vi innom en brukt butikk, koselig med masse masse ting. Fant noen Norges glass!JIPPI!! Må bare tatt de ut av posen og vasket det først..så kommer bilde.


Som dere ser, så trosset vi det dårlige været.. Vi hadde bestemt oss-vi SKULLE på markedet. Og det var det mange andre som gjorde og! Kosa oss med gløgg og pepperkaker.

Søndagskveld gikk til at jeg og min kjære hadde en liten grøsser kveld..masse godis og lå under teppet. Da koser jeg meg.. hihi


Jeg har begynt på lue!! (Se Kusine og Mamma ;) )
Hadde egentlig tenkt å lage den veldig fargerik, men dette er en " test " som egentlig må gå bra, eller så lager jeg ikke flere. hehe
Prøve ut litt forskjellige typer, er jo litt morsommere når man får det til da..
Ikke så lett å se lua kanskje med grå sofa under, ikke helt smart der ser jeg..

Nam nam brente mandler fikk jeg også tak i på før julmarkedet, som jeg får heeeelt for meg selv. Og da mener jeg helt for meg selv og, jeg kan ikke spise den i nærheten av min samboer. Da jeg gjorde det nå på søndag tetta han helt til! (nøtte allergi) Viste ikke at det var så ille, jeg må smatte noe utrolig mye.. i hvert fall ha munnen oppe siden han reagerer..

hihi neida, det er vel bare at det er i lufta å da tydeligvis, siden det ble så ille på søndag(håper jeg ;) )
Glad jeg "endelig" kan blogge igjen!
Har en lang dag i morgen,så jeg tror jeg skal finne senga jeg..

Har en nyhet til dere Twilight fans (like me), forteller i morgen.. om dere ikke allerede vet det da ;)


5 kommentarer:

  1. ser du hatt fått dataen opp å kjøre!! flottings ;) så koselig ut på marked trass i været. ;))

    SvarSlett
  2. Hei.Så koselig det så ut på julemarked.Dær kunne jeg å tenkt meg å vært.Lua ser jo veldig fin ut.Det er så fint med grått.Brente mandler kjempe godt.Det bruker jeg å lage til Jul.Ha en riktig fin Tirsdag.Klem fra Bodil..

    SvarSlett
  3. Hei
    Så koselig med marked, selv i dårlig vær :o)
    Så ut som de hadde mye…. og flotte ting…
    Har holdt på å male hjørneskapet i helga, er ikke riktig ferdig ennå – men snart :o) og leide oss en film på lørdagskvelden, Twilight filmen (den første…) har jeg ennå ikke sett, men hørt mye om og tenkte at det kanskje var på tide å se hva dette var slags greie – Helt FANTASTISK film – I Love It !!!! :o) Gjett om jeg skal se de andre også… Ha en fortsatt fin kveld, Klem fra Mette

    SvarSlett
  4. Heisan!

    ER innom en rask tur for å ønske deg lykke til i min trekning i morgen.

    Klem lykkeliten

    SvarSlett
  5. Slike merked virker så koselige, jeg også vil! :D

    Jeg ska til kattemottaket å hilse på nå til helga eller til neste helg, jeg skal sannsynligvis være en liten paparazzi som tar bilder som skal legges ut på bloggen og nettsidene deres. Også skal leg være sjåfør, skysse disse herlige skapningene til og fra dyrlege og fosterhjem! Ære være fosterhjem sier jeg bare, det hadde nok ikke jeg klart, ville beholdt alle selv! Blir vanskelig nok som det er dette tror jeg, mulig det må felles en tåre innimellom! (Eller, mer enn bare "mulig" regner jeg med :P)

    SvarSlett

Blog Widget by LinkWithin