tirsdag 23. juni 2009

Her er bilde av det jeg vant i konkurranse hos
Fikk et kjempe koselig kort også, Tusen takk!
Og her er noen bursdagsgaver jeg fikk i går,kjempe koselig med gaver og besøk
Disse vinglassene fikk jeg av en arbeidskollega.
Dette her er litt morsomt, dette fikk jeg av min bror. Veldig imponert av han ;-) hehe jeg vet han fikk god hjelp av deg mamma!
Denne veggklokken fikk jeg av min mor og mannen hennes, veldig fin! Tusen takk mamma!
Den er hengt opp på veggen i stua allerede, selvom det ikke er pusset opp og gjort fint her enda..men det er sommerferien min skal gå ut på. Pusse opp stua og for håpentligvis soverommet også! Da skal det bli før og etter bilder!!
Såå fikk jeg gave av min kjære samboer, som jeg er så glad i! Ble med i butikken og pekte ut ting jeg kunne tenke meg. Så fikk jeg den jeg hadde mest lyst på.
Denne fine klokka her!
Måtte jo selvfølgelig ta bilde med klokka på meg og!
Tusen takk for alle bursdags hilsene, kjempe koselig! Må jeg ta og svare litt på meldingen jeg har fått av dere.Og for dere som lurer gikk det bra hos tannlegen, boringen gikk fort. Takk og lov for det! Også var jeg på intervjuet i dag, følte ikke helt at det gikk min vei, hmmm men jeg kan jo ikke gjøre noe annet enn å vente og se hva som skjer.
Men jeg fikk litt prestasjons angst, jeg hadde 3 som skulle intervju meg. Men da var ihvertfall det gjort. Får bare begynne å søke på noe annet!
Ha en fin dag i deg fine været, jeg sitter på verandaen og koser meg!

5 kommentarer:

  1. Hei.
    Så heldig, du har fått masse fint. Må si jeg likte klokka di godt, ja begge hehe...men spesielt den til å ha på handa. Lucky you!

    Ha en trivelig tirsdagskveld.

    Klem Ann<3

    SvarSlett
  2. Så flotte gaver! Kjekt med litt variert :-) Ønsker deg lykke til med jobbsøkingen....ikke godt å vite-kanskje det går veien? Tror nok ledere rundt omkring er vandt til at folk er litt nervøse i slike sammenhenger....du er slett ikke alene om det. Håper du finner noe du trives med! Vet det er godt når slike prosesser er over-tar litt energi.
    Ha i alle fall en god dag i dag, da :-)
    Hilsen Solveig

    SvarSlett
  3. Så morsomt å vinne! Og flotte gaver til fødselsdagen :) klokken var kjempefin, skjønner godt den måtte på armen med det sammen :)

    Ha en fin kveld!

    Hilsen Margrethe

    SvarSlett
  4. Hei!

    grattis med vel overstått. Så fine gaver du har fått.

    Ha en fin sommerkveld!

    Hilsen Inger

    SvarSlett
  5. Så fine gaver du fikk, pluss at du vant konkurranse!! Likte klokka du valgte ut. Hva skal du strikke for noe, ble nysgjerrig nå jeg!! Du får vente i spenning angående jobben da, så er det vel andre muligheter også! Tror det er ganske mange som misliker jobbintervju, verre enn tannlege det!
    Ha en super helg;)

    SvarSlett

Blog Widget by LinkWithin