søndag 28. juni 2009

Solnedgang, gud så deilig og varmt..

Det føles virkelig som vi er i Syden nå, så utrolig godt!også er vi bare i Norge, hihi.. Kanskje greit at man ikke reiser utenlands i år allikevel..
I denne heten er det jo umulig å legge seg og sove!
Nå har jeg grunnet ferdig nattbordene mine, så nå er det bare kose ting igjen, må kjøpe meg noen nye knotter. Noen som har noe tips om hvor?
Lampene jeg kjøpte på IKEA er svarte, så det er jo greit at de har noe med svart i seg. Får se om jeg orker å gå og se etter det i morgen.. Men greit å bli ferdig med prosjekte, men vet om mange fine steder på Grunerløkka, der de selger mange sånne fine interiør ting,blant annet sånne knotter. Får ta meg en park tur en dag snart og innom en interiør butikk.
Ønsker alle en god natt søvn og en fin uke!

3 kommentarer:

  1. Så flink du er som maler i varmen :) Her har det bare vært lathans i dag. Men det er litt godt med noen slike dager også.

    God natt :)

    SvarSlett
  2. Du har jammen energi som klarer å male i denne varmen.Her gjør vi minst mulig.
    Ha en fin dag
    KLem

    SvarSlett
  3. Hehe, her maler iv i varmen ser jeg;-) ksoelig blogg, håper du har fått jobb? ha en fin dag, klem fra Marianne

    SvarSlett

Blog Widget by LinkWithin