mandag 29. juni 2009

Jeg hadde tenkt å starte en konkurranse eller gi ut en Scrapbooking! men jeg får ikke lastet inn noen bilder enda, hm..rart! Får prøve igjen senere!
Prøve å fikse det til i morgen.

I dag har det både vært klamt og varmt, så har rett og slett ikke orket noe. Har sovet middag faktisk i denne varmen. Hihi godt! men ikke så godt når man ikke får noe luft i det hele tatt. Blir litt slitsomt! Takk for tips om litt sunnere drikke enn brus!
(bilde tatt fra vg)
GJESP!! Dette bilder her smitter! Nattinatt folkens!

3 kommentarer:

  1. Hei!
    Ja det er varme dager, nesten litt for varme, men vi kan vel nesten ikke klage, vi har jo ventet så lenge på denne sommeren.
    Vi får dikke masse (vann), og ta livet med ro!!!
    Ha en fin dag.
    Klem Ann<3

    SvarSlett
  2. Hei, hei. Bare innom for å si at det ligger en liten ting til deg på bloggen min;o)
    I mitt kjøleskap står det en mugge med iste, det kan du enkelt lage selv, enten fra pose- eller kok te og avkjøl med litt sukker. Når jeg lager fra pose, bruker jeg mer vann- slik at det ikke blir så mye sukker. Så har jeg sitron og sitronmelisse oppi og lar det stå- det blir mye smak av dette- og ikke "bare" vann!!
    Ha en suuper dag;)

    SvarSlett

Blog Widget by LinkWithin