søndag 21. juni 2009

Nå har vi kommet hjem har kjørt fra Oslo til Snåsa! Ganske så langt, vi var 3 timer i Trondheim og spiste middag! Så dro vi på formiddagen i går og hjemme i dag på ettermiddagen. Har kjørt i ett, over 140 mil! Er helt ut slitt, har ligget litt på sofaen å ikke gjort noen ting!
Så fikk vi en gooood nyhet, det blir ikke noe av flyttingen i morgen. Så glad er det lenge siden jeg har vært!hihi Bare å sove og kose seg!
Skal legge ut bilder fra roadtrip turen i morgen, og hva jeg kjøpte på KID forrige dagen!
Nå blir det lese litt blogger, så tar jeg kvelden!

4 kommentarer:

  1. Hei :)
    Takk for hilsen på bloggen min! Så koselig at du la igjen et spor.
    Den kofferten din som er forvandlet til smykkeskrin var kjempefin!
    Klem

    SvarSlett
  2. Natti natt til deg!! Blir artig å se bildene, og det du har kjøpt på KId!!

    SvarSlett
  3. Hei. Ja det må ha vært litt av en tur, forstår godt at du er sliten.
    Gleder meg til å se fangsten fra Kid, det er så mye fint, og det er alltid spennede å se hva folk har kjøpt.
    Ha en strålende søndag.
    Klem Ann<3

    SvarSlett
  4. 140 mil - det er langt!!! Mye fint å få kjøpt på Kid om dagen, men jeg kjøpte en del i en urteserie som ikke er vannfast. Et melkespann jeg skulle ha som vase lakk. Litt ergelig...
    Ønsker deg fine sommerdager! Det ligger en award og venter på deg i bloggen min :)

    SvarSlett

Blog Widget by LinkWithin