søndag 21. juni 2009

tur retur, oslo-snåsa

Dette var lunsjen min i dag :-) Sitti ute på verandaen og kost meg i sola med reker-litt grisete, men veeeldig godt.
Her er bilder fra flytte turen jeg var med på i helga, oslo-snåsa -ca 140 mil

vår første stopp var espa- og der ble det pølser og boller!

og på et annet stod-så jeg en morsom og en veldig opplysende bil-som jeg måtte ta bilde av!

Vi fikk jo litt dårlig vær på veien og.
Og hadde fint vær noen steder å.
Så var det Trondheim som vi vandret i par timer, og tok bilder. Og venter på resten av reisefølge!



Morsomt..
Like ved snåsa, og i en sving - så vi to bambier, som vi måtte nesten tute på for å få vekk fra veien. Og et veldig dårlig bilde. men man ser antydninger til det! Kjempe søte var de!
Da var vi ferdig og kjører nedover igjen med engang. Ganske så slitene.. men hadde bare ca 68 mil hjem igjen.. Takk og lov for at den turen er over nå!Men vi hadde det artig og, måtte jo gjøre det beste ut av det!

4 kommentarer:

  1. Hei hei!!
    Så morsomt skilt!
    Og tusen takk for award, jeg blir SÅ glad for at dere tenker på meg.
    Jeg synes ikke det gjør noe å få flere awarder, det betyr jo bare at det blir en link til dere på siden min....
    Så kan de som vil besøke giverene av awardene også.
    Ha en vidunderlig søndagskveld!
    Klem, m

    SvarSlett
  2. Hei. Først må jeg få takke for awarden, det var kjempekoselig og varmer mitt hjerte. Lite med komentarer, så jeg har sikkert ikke så mange lesere..hehe...Men jeg blogger nå ivei om ditt & datt, gjør mitt beste iallefall. Så takk igjen, setter stor pris på den!

    Og så den turen din ja, Herregud, tur -retur oslo -Snåsa på en dag + bæringen. Huff, det høres nesten umenneskelig ut, men som du sier, sikkert koselig også. Fine bilder fra turen din!!
    Klem Ann<3

    SvarSlett
  3. Flotte naturbilder hos deg .
    Tusen takk for awarden.
    Ha en fortsatt fin sønndagskveld
    Kem

    SvarSlett
  4. Ser ut som om dere har gjort et skikkelig stykke arbeid i dag! Jammen har du klart å tenke på å ta bilder midt opp i det hele. Godt jobba! Skikkelig humor på de som jobber i skiltbransjen også :-) Ha en fin uke.
    Hilsen Solveig

    SvarSlett

Blog Widget by LinkWithin