søndag 26. juli 2009

Bøker og europris-varer


Her er bøkene jeg har bestilt, på Berit sin side


Det moro med boka til høyre, tenkte jeg skulle gi til mammaen min. Jeg viste mamma Berit sin side..og mamma tittet. Og første hun sa var åååh se på boka nr.100 et annet (husker ikke det nå) og det var den boka jeg hadde bestilt til henne. Jeg klarte jo selvfølgelig ikke å ikke si at jeg hadde kjøpt denne til henne!Moro å høre at hun ble så glad for det. Mamma danset ballett da hun var liten! Derfor jeg tenkte på henne da jeg så boka.
Og boka til venstre, den har jeg lyst til å gi til min kusine. Hun har alltid vært en god venninne i tykt og tynt! det er helt klart!Kjempe glad i deg snuppa!


Og disse bøkene her er til meg selv..syntes det ansiktet til venstre er så pent, begge to er pene selvfølgelig! Men jeg tror det til venstre minner meg om et annet.
Er veldig fornøyd, takk Berit!
Her er "look a like tivoli radioene" som jeg kjøpte på Europris for 100 kr. Hadde egentlig tenkt til å kjøpe et til badet-svart eller hvit. Men jeg fant en grønn en (mer limegrønn kanskje, ser veldig knæsj ut med den bakgrunnen), siden jeg skal nå satse på grønt på kjøkkenet. Men jeg hadde tenkt å holde meg til litt pastellgrønn og hvit! Vi får nå se hvordan det blir etterhvert!
Kjøpte også søppelbøtte(syntes den var litt stilig), fantes i større å som skittentøys kurv.

Jeg får tydeligvis ikke nok av disse oppbevarings glassene. Men disse var utrolig billig på europris, og fine!
MEN nå må jeg legge meg, skal møte min kusine og lille gutten hennes i morgen på kafé. Blir koselig, gleder meg!
Sov godt!

1 kommentar:

  1. Nydelige bøker! likte veldig godt den med balletdanseren på;) Stilig søppeldunk/skittentøyskurv!
    Ha en fin dag;)

    SvarSlett

Blog Widget by LinkWithin