søndag 26. juli 2009

Bok og hipster


Her er hipsteren jeg kjøpte på turen, syntes den var ganske så tøff. Og likte fargen så utrolig godt. Så både jeg og mamma måtte kjøpe oss en sånn en her hver!
Det var ved Flåm, sånn suverni butikk, så den var nok litt for dyr enn hva den hadde kostet i en annen butikk. Men vi syntes de var så fin at vi begge måtte ha den.hihi..
Takk for tipset til dere som ba meg ikke klippe knoppen, jeg gjorde dessverre det! Jeg har ikke grønne fingrer som dere kanskje skjønner. Men jeg gjorde det jeg fikk beskjed om, fylte både vann og såpe og sprayet på busken. Så får håpe all lusen bare faller av. Krysser fingrene for det!
Annet enn det har jeg ryddet, og hørt på lydbok. Bokhandleren i Kabul Vet at den er lenge siden den kom ut, men har ikke tatt meg tid til å lese eller å høre på den enda. Men syntes den er veldig bra. Liker å lese litt om sånne ting som det, selvom jeg kan bli fryktelig provosert hvordan kvinner blir behandlet. Og har alltid interessert meg for lignende, det er det jeg skulle jeg ha jobbet med. Jobbe for å få vekk dette! At alle skal leve fritt og gjøre det man ha lyst til, å få velge hvem man vil gifte seg med. Ikke bli omskjært ( helt tragisk) Går nesten ikke an å begynne å diskutere det, for jeg blir sint! Jeg respekterer religioner osv, men at en person skal bestemme over en annen, er IKKE riktig!


Nei.. jeg tror jeg går å legger meg jeg. Nattinatt! Og ha en fin uke!

Klem fra

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Blog Widget by LinkWithin