mandag 27. juli 2009

Sushi og iste


Nok en gang prøver jeg meg på sushi, har prøvd det par ganger før og ikke likt det.Likte laksen og scampien litt.. ikke disse andre. Fylte på med ingefær og wasabi. Jeg har vel følt at sushi er noe man må venne seg til å like. Men det ser ikke ut som jeg liker dette..

Og disse flaskene var litt fine, og gjorde sånn at drikke så veldig gode ut. Men heller ikke dette syntes jeg smakte noe særlig!hehe har en skikkelig ikke-liker-noe-dagen i dag!
Vi tar Elverum turen på fredag vi,dro heller på smart club i dag og handlet noe greier!sånn som dette over. Og noe trenings utstyr, veide meg i dag tidlig ( er vel kanskje derfor humøret mitt er som det er i dag). Og var ikke fornøyd, har fått lavt stoffskifte-men føler ikke at jeg kan skylde på det når det gjelder vekta mi!
Så i dag blir det gulrot suppe, som er kjempe godt og sunt! Skal legge ut oppskriften etterpå!
Nå må jeg høre ferdig boka mi og steppe litt!

1 kommentar:

  1. Nei sushi er ikke noe for meg heller;) Gi meg heller litt kinamat;)

    SvarSlett

Blog Widget by LinkWithin