søndag 12. juli 2009

God morgen alle sammen!
(eller god formiddag;-) )
Stod opp litt sent i dag jeg, deilig å sove ut litt..Så da koser jeg meg med varme rundstykker, brunost og bringerbær syltetøy. Å god og varm te! nam nam (og laptopen ved siden av, sjekker ut hva andre har skrevet i løpet av skjønnhet søvnen min )
I morgen er det å kjøpe litt maling og starte litt på stua, skal starte litt på begynnelsen av ferien vår. Håper på å bli ferdig før vi reiser på ferie..
Hvis ikke blir det etter ferien vår, må jo se an litt pengene-må jo ha litt ferie i sommer og!
Men men får se hvordan det blir!
Ha en fin søndag alle sammen!!

3 kommentarer:

  1. GOD MIDDAG.
    Har ikke skjedd mye i løpet av natten ser du.
    Jeg sitter å klør meg i hodet , for jeg må jo finne på noe annet en blomster.
    Formen er noe bedre i dag .
    Har tatt meg en liten tur , men gresspollen er ikke det beste for meg .For ta det som det kommer. Jeg lever nå , ikke verst bare det.
    Ha en fin søndag
    Klem

    SvarSlett
  2. Må bare få si at jeg er superglad for å ha vunnet konkurransen din :D Tusen takk!

    Stor klem!

    SvarSlett
  3. Hei-hei! Håper søndagen din ble god. Jeg har fri og øver meg å å ikke tenke at jeg trenger å gjøre noe. Har begynt på "Vindens skygge" og ble hekta på den etter to kapitler. Pusler litt inne i bloggeland og snart får jeg kalkunmiddag som svigers holder på å gjøre klar i etasjen under. Herlig med svigerforeldre som liker å lage god mat!! :D Ønsker deg en ny, god uke!

    Klem fra Solrosa

    SvarSlett

Blog Widget by LinkWithin