lørdag 11. juli 2009

Så denne utfordringen hos Maja,tenkte jeg skulle prøve meg.
Den går ut på å fortelle 10 sannheter om deg selv
og så skal den sendes videre til 7 andre bloggere..
Da prøver jeg meg;
1.Har bodd 2 ganger i Bergen.
2.Eeeelsker Thai mat!
3.Drømmer om et gammel hus eller et rekkehus, er ferdig med å bo i leilighet føler jeg. Ihvertfall her vi bor nå.
4.Alltid drømt å sy mine egen klær - bli klesdesigner. Men valgt helt feil retning, pga det var det alle andre venninnene mine gjorde. Rart hvor påvirket man blir..
5.Har alltid mitt lille kamera i veska mi, tilfelle det er noe jeg kan ta bilde av ;-)
6.Er et sommer menneske!
7. Er en person som kanskje er for åpen, og godtroen. Tar folk litt for lett inn på meg, har svidd meg en del på det! Men motgang gjør man sterkere-gjør det ikke ? ;-)
8.Savner å ha husdyr (katt eller hund), men min samboer har sterk allergi.
9.Elsker å sitte i sofa kroken med pledd rundt meg og lese en god bok. Med en kopp te!
10.Har vært i New York og skal garantert tilbake.. :-)
Sender den ikke videre.. gjør som Maja, de som vil kan ta utfordringen.
Gøy å vite litt om folk;-)

1 kommentar:

  1. Så kjekt at du tok utfordringen;)
    Gøy å få vite litt mer om deg;)
    Jeg liker også Thai mat og har også alltid mitt lille kamera i vesken...tjihi
    De nøklene var utrolig kule, jeg har en liten gammel nøkkel som jeg har hengt opp på mitt gamle vindu;)
    Klem fra Maja

    SvarSlett

Blog Widget by LinkWithin